NEWSROOM

Przedpremiera UBOT P800D na targach Formnext

W dniach 19-22.11 odbywają sie Targi Formnext we Frankfurcie, w których mamy przyjemność uczestniczyć. Wydarzenie to jest dla nas wyjątkowe ponieważ to własnie na nim odbywa się PRZEDPREMIERA naszej zupełnie nowej drukarki UBOT P800D!
Maszyna trafi do regularnej sprzedaży w I kwartale 2020 roku.
Urządzenie UBOT P800D cechuje:
-maszyna z serii przemysłowych produktów marki UBOT 3D posiada obszar roboczy o wymiarach 800 x 500 x 500 mm,
-podgrzewana komora robocza o mocy ponad 3kW, która pozwala utrzymać określone warunki podczas pracy,
-system dwóch głowic, pozwalający na użycie materiałów podporowych oraz wysokotemperaturowych materiałów technicznych (maksymalna temperatura 400 stopni),
-system zasilania awaryjnego, znany z poprzedniego urządzenia UBOT P440,
-mechanika napędzana systemem śrub kulowych firmy HIWIN oraz serwonapędami, pozwalająca na osiąganie wysokich prędkości (nawet ponad 200mm/s),
-system kompensacji wymiarowej drukowanych obiektów, stanowiący standardowe wyposażenie maszyn przemysłowych firmy UBOT 3D.
Klienci mogą jednak już teraz składać zamówienia w formie pre-order.
Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Nowy produkt naszej firmy!

Ubond to produkt naszej produkcji przeznaczony do stołów roboczych Drukarek 3D, który zapewnia łatwe i bezpieczne drukowanie. Dzięki swoim właściwością sprawia, że wydruki nie odklejają się od platformy roboczej co pozawala na ich prawidłowe wydrukowania. Tworzy unikalną powierzchnie pomiędzy blatem roboczym a pierwszą warstwą wydruku. Podczas pracy maszyny gdy stół jest rozgrzany UBOND trzyma wydruk i nie pozwala go odkształcić, natomiast gdy skończymy wydruk i stół się ochładza, automatycznie następuje „uwolnienie” oraz łatwiejsze odejście detalu od powierzchni. Dzięki zastosowaniu pompki aplikacja kleju jest znacznie łatwiejsza od tradycyjnych klejów w sztyfcie. Ubond to niezbędny środek adhezyjny do dużych wydruków z materiałów o dużym skurczu ABS, NYLON, PC, PA i wiele innych. Jedno opakowanie Ubonda to 150ml płynu, który starczy na ponad 100 wydruków.

Ubot 3D na MIMS Automechanika w Moskwie!!!

Tym razem odwiedziliśmy Rosję aby na Targach MIMS Automechanika przedstawić nasze drukarki 3D zarówno biznesowe jak i profesjonalne. Dzięki temu wyjazdowi poznaliśmy lepiej rosyjski rynek Druku 3d. Fakty i liczby o Targach: -46 000+ metrów kwadratowych; -1 403 wystawców z -36 krajów; -12 pawilonów narodowych -14 sal wystawowych -30 000 odwiedzających z 64 krajów; -Ponad 300 godzin wydarzeń biznesowych.

UBOT 3D na Targach ReMaTec Amsterdam

Tym razem odwiedziliśmy piękny Amsterdam w ramach targów Automotive Rematec. Targi ReMaTec Amsterdam prezentują milion produktów i innowacji a także jednocześnie są największymi targami branży wtórnego wytwarzania na świecie.

Ubot 3d Sponsorem ŁGF - Łeba Game Festival

Już 3-4 sierpnia będziemy w Łebie wspierać e-sport podczas ŁGF - Łeba Game Festival. ŁGF to impreza gamingowa, w trakcie której odbędą się Wielkie Finały w League of Legends oraz Rainbow 6. Dodatkowe atrakcje to między innymi największa parada cosplay w tej części Polski i to przy samej plaży! Strefy komiksów, retro, Just Dance. Warsztaty dla najmłodszych oraz konkursy.

UBOT 3D na Targach AUTOPROMOTEC Bologna

Już 22 maja odbędą się Targi AUTOPROMOTEC Bologna są to Targi Produktów, Usług i Sprzętu dla branży transportowej we włoskiej Bolonii. Międzynarodowe wydarzenie cieszy się bardzo dużą popularnością. W planie znajduje się wiele ciekawych konferencji, wykładów i szkoleń. Dlaczego pojawiamy sie właśnie na targach związanych z branżą motoryzacyjną? Już od jakiegoś czasu duże firmy zajmujące sie produkcją samochodów takie jak Ford czy Volkswagen publikują informacje o użyciu druku 3D. Nie mówimy tylko drukowaniu prototypów, wchodzimy tutaj już w szeroko pojętą produkcję. Druk 3D otwiera nowe możliwości, jeśli chodzi o personalizację i dostosowanie wybranych elementów auta do indywidualnych potrzeb klienta. Targi AUTOPROMOTEC Bologna to dla nas nowość, bardzo cieszymy się że będziemy mili okazję w nich uczestniczyć. Więcej informacji już wkrótce.

UBOT 3D na Targach Automechanicznych we Frankfurcie

Targi są doskonałą okazją, aby zaprezentować nasze innowacje i spotkać się z klientami dlatego tym razem się odnalezliśmy na Targach Automechanicznych 2018 we Frankfurcie. W tym roku targi obchodziły 25 rocznicę istnienia i w imprezie wzięło udział 130 000 osób ze 170 krajów także się działo !

UBOT 3D na Targach Hannover Messe

Hannover Messe to jedna z największych imprez targowych poświęconych nowym technologiom. Wydarzenie to odbywało sie w dniach 23-27 Kwietnia 2018 r wzięło w nim udział ponad 5000 wystawców z całego świata. Własne tam odbyła sie oficjalna premiera naszej pierwszej drukarki przemysłowej P440. Urządzenie to posiada obszar roboczy na poziomie 440 x 330 x 300 mm oraz szczelnie zamkniętą podgrzewaną komorę. Drukarka posiada nasz autorski extruder UBOT Hercules z podwójnym sprzężeniem i zwiększeniem siły ciągnącej filament oraz głowicę Hotend Hellfire pozwalającą na stosowanie materiałów wysokotemperaturowych oraz kamerę video. Nowoczesne stanowisko przyciągało wiele osób interesujących sie drukiem 3D dlatego zaliczamy te targi do bardzo udanych. Mamy nadzieje, że jeszcze kiedyś będziemy mieli jeszcze okazje odwiedzić Targi Hannover Messe.

UBOT 3D na Warsaw Industry Week

Warsaw Industry Week to impreza dedykowana dla branży przemysłowej. W tym roku podczas targów po raz pierwszy powstała strefa druku 3D gdzie właśnie zaprezentowaliśmy swoja produkcja.

UBOT 3D na Targach ITM Polska w Poznaniu

Targi ITM Polska w Poznaniu od lat łączą ze sobą to, co najlepszego do zaoferowania mają przemysł, biznes i nauka dlatego zdecydowaliśmy się w nich uczestniczyć.Podczas tegorocznej edycji targów można było zapoznać się z ofertą blisko 1000 wystawców i firm reprezentowanych z 27 krajów. 12 pawilonów i teren otwarty o łącznej powierzchni 25 000 m² przez cztery targowe dni odwiedziło 17 893 zwiedzających.

Konferencja UBOT 3D dla partnerów biznesowych

Piątego września 2018 r. w hoteu Radisson w Warszawie odbyła się pierwsza konferencja UBOT TECHNOLOGIES, podczas której, zaprezentowaliśmy nowe produkty oraz plany rozwoju spółki na najbliższe lata. Konferencja skierowana była do firm zainteresowanych nawiązaniem współpracy z producentem w zakresie sprzedaży naszych produktów.

UBOT 3D na Poznań Game Arena

W dniach 12-14.10.2018 już po raz trzynasty odbyły się targi gier i rozrywki multimedialnej Poznań Game Arena. Jest to największe tego typu wydarzenie w Polsce jak również w całej Europie Środkowo-Wschodniej.Targi odwiedziło prawie 80 000 osób i w tym my, prezentując profesjonalny druk 3D na wyciagnięcie ręki pod marka krakowskiej firmy UBOT.